Hoe whitelist ik EZ Boekhouding in Gmail?
Komen e-mails van ons in de spam terecht? Of komen ze niet aan? Dat kun je gelukkig oplossen.
Mocht jouw klant Gmail gebruiken en jouw facturen niet ontvangen, dan kan hij/zij onderstaande methode ook gebruiken.
Mocht jouw klant Gmail gebruiken en jouw facturen niet ontvangen, dan kan hij/zij onderstaande methode ook gebruiken.
Stappenplan (schermafbeeldingen staan hieronder)
Â
- Klik op instellingen (gear-icoon/instellingen-icoon)
- Klik op “Alle instellingen bekijken”
- Klik op de tab “Filters en geblokkeerde adressen”
- Klik op “Nieuw filter maken”
- Geef bij het “van”-veld het volgende domein op: @ezboekhouding.com
- Klik op “Filter maken”
- Vink het vakje “Nooit naar Spam zenden” aan.
- Klik op “Filter maken”
- Herhaal stappen 4 tot en met 8 voor het domein @ezboekhouding.nl
Als je dit hebt gedaan zullen e-mails van ons altijd aankomen. 🙂
Stap 1 en 2

Stap 3 en 4

Stap 5 en 6

Stap 7 en 8
