Hoe whitelist ik EZ Boekhouding in Gmail?

Komen e-mails van ons in de spam terecht? Of komen ze niet aan? Dat kun je gelukkig oplossen.
Mocht jouw klant Gmail gebruiken en jouw facturen niet ontvangen, dan kan hij/zij onderstaande methode ook gebruiken.

Stappenplan (schermafbeeldingen staan hieronder)

 
  1. Klik op instellingen (gear-icoon/instellingen-icoon)
  2. Klik op “Alle instellingen bekijken”
  3. Klik op de tab “Filters en geblokkeerde adressen”
  4. Klik op “Nieuw filter maken”
  5. Geef bij het “van”-veld het volgende domein op: @ezboekhouding.com
  6. Klik op “Filter maken”
  7. Vink het vakje “Nooit naar Spam zenden” aan.
  8. Klik op “Filter maken”
  9. Herhaal stappen 4 tot en met 8 voor het domein @ezboekhouding.nl
Als je dit hebt gedaan zullen e-mails van ons altijd aankomen. 🙂

Stap 1 en 2

Stap 3 en 4

Stap 5 en 6

Stap 7 en 8